2017. május 27., szombat

Ha szól a csengő... #2

Bonjour!
Nos, szerencsésen hazaértem az osztálykirándulásról, és lehet, hogy egy igazi blogger azonnal írni akart volna, de jesszusom, csak az ágyamra vágytam!

Előszó
Viszont délután beugrottunk a Libribe és hazatértem egy gyönyörűséggel! Oké, igazából nem is jött a futár és nem szólt a csengő, de na!


A könyv
Na szóval, Genty segítségével megmutatom, milyen gyönyörűséget szereztem! :3 Nem is tudom, mikor olvastam először, de azóta vágytam rá, hogy a saját példányomat tarthassam a kezemben! Most pedig ez a kívánságom teljesült. :3 Nem mintha nem lenne még jó pár ilyen kívánságom! :')

Hamarosan jövök egy értékeléssel, 
Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Sokan dicsérik ezt a könyvet, már egy ideje én is szemezgetek vele... Esetleg lesz róla kritika? ;)
    Várom a további bejegyzéseket! :)
    Ölel, Gab
    Ui.: Hol voltatok kirándulni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, nagyon jó könyv, de bővebben akkor majd az értékelésben ;)
      Igyekszem! :3

      Ui.: Első nap Sopronban, második nap pedig átmentünk Ausztriába. Konkrétan csak várakat néztünk, de nem gáz, mert voltak lyukas órák, amiket bárhol tölthettünk, meg első nap úgy héttől vagy nyolctól másnap reggelig is azt csináltunk, amit akartunk:DD

      Törlés