2017. augusztus 25., péntek

Sorozat #4 - Sense8 [1-2. évad]

Sziasztok!
Szerintem ebből a bejegyzésből rájöttetek, hogy hazaértem. :D A lényeg annyi, hogy most hoztam itt egy bejegyzést, illetve a szeptember elseje előtt szeretnék a másikon is. Innentől viszont inkább a sulira, és az érettségire koncentrálnék, így lehet, hogy hosszabb szüneteket tartok, de igyekszem értesíteni titeket, minél előbb!

Előszó
Őszintén, nem vártam sokat ettől a sorozattól. Oké, nyilván gondoltam, hogy jó lesz, mert az unokabátyám ritkán néz pocsék sorozatot, és ha mégis, azt nem ajánlja. Ez viszont... Ez mindent vitt. Vannak kedvenceim, de ez a történetével, a karaktereivel, a főgonoszával megnyert, és a legjobban szeretett sorozataim közé emelte magát.

Általános tudnivalók
"Egy tragikus halálesetet követően 8 ember szerte a világban mentális és érzelmi kapcsolatba kerül egymással. Nem csak látják egymást, nem csak beszélni tudnak egymással, de társaik legmélyebb titkairól is tudnak. Feladatuk, hogy kiderítsék, miért történt mindez, s hogy mit jelent az emberiség jövőjére nézve, miközben egy szervezet vadászik rájuk." Maga a bemutatója tök gázra sikeredett, mert ez olyan unalmasnak mutatja a sorozatot. Miközben egy akciódús, fantasztikus karakterekkel teli történet, amit érdemes megnézni!

Főszereplők
     Riley Blue - Tuppence Middleton 
     Nomi Marks - Jamie Clayton [Kedvenc]
     Kala Dandekar - Tina Desae  [Kedvenc]
     Sun Bak - Doona Bae
     Will Gorski - Brian J. Smith
     Wolfgang Bogdanow - Max Riemelt [Kedvenc]
     Lito Rodriguez - Miguel Ángel Silvestre [Kedvenc]
     Capheus "Van Damn" Onyango - Aml Ameen [Kedvenc] és Toby Onwumere
     Milton Bailey - Terrence Mann
     Jonas Maliki - Naveen Andrews
     Angelica Turing - Daryl Hannah


Mellékszereplők
     Gunnar - Kristján Kristjánsson
     Amanita Caplan - Freema Agyema
     Bug - Michael X. Sommers
     Rajan Rasal - Purab Kohli
     Joong-Ki Bak - Lee Ki-chan
     Kang-Dae Bak - Lee Geung-young
     Mun - Sukku Son [Kedvenc] 
     Diego Morales - Ness Bautista
     Michael Gorski - Joe Pantoliano
     Felix Bernner - Maximilian Mauff
     Lila Facchini - Valeria Bilello
     Hernando Fuentes - Alfonso Herrera [Kedvenc]
     Dani Velazquez - Eréndira Ibarra [Kedvenc]
     Joaquin Flores - Raúl Méndez
     Jela - Paul Ogola
     Silas Kabaka - Peter King Mwania
     Amondi Kabaka - Rosa Katanu

Történet
Először is, imádom a Netflixet!
Másodszor, gyűlölöm a Netflixet!
Mi az isten??? Mármint, értem én, hogy költséges egy sorozat, de basszus, a világon az egyik legjobb, erre csak így félbehagyják??
És harmadszor, rajongók, szeretlek titeket!
Oké, ti ebből valószínűleg semmit nem értetek, ha mégis, akkor részvétem, mert jelenleg ti is szenvedtek! Oké, a lényeg annyi, hogy itt ez a fantasztikus sorozat. Amit rendesen csináltak is, a második évad jobb volt, mint az első, ráadásul kaptunk egy karácsonyi, két órás részt is, aztán összesen huszonhárom rész után úgy döntöttek, nem költenek ennyit, mert gondolom felesleges. Aztán tekintve, hogy milyen függővéges, és milyen... Istenem, rohadt jó volt az utolsó rész, tele akcióval, többel, mint odáig bármikor, a szereplők jobbak, mint azelőtt, és egyszerűen minden fantasztikus volt! De tényleg! Erre abba akarták hagyni, a rajongók viszont ezt nem hagyták, és ha jól tudom, lesz egy két órás rész, amivel lezárják. Jövőre. Addig persze remélem, hogy nem csak én, hanem ti is meg fogtok őrülni, mert ez valami eszméletlenül jó, és az embereknek látniuk kell! Óóó, igen, egy kis figyelmeztetés. Vannak emberek, akik egyszerűen képtelenek egy azonos nemű párra ránézni. Na, nektek azt hiszem, itt véget is ér a bejegyzés, illetve bele se kezdjetek a sorozatba! Ugyanis ott van Nomi és Amaita, illetve Lito és Hernando párosa.
És akkor kezdjünk is bele a szereplők 'elemzésébe', mert muszáj róluk beszélnem! Így elöljáróban muszáj megjegyeznem, hogy ami nagyon tetszett, hogy a világ különböző pontjáról kerültek bele a klaszterba a tagok, így annyira színes és jó csapat lett belőlük! Nekem valahogy ez a különbözőség tetszett a legjobban, és az, ahogy egy igazi családdá váltak a két évad során. Na de ne dumáljak ennyit, igaz?
Legtöbbet a lányok közül Riley szerepel, akit bár kedvelek, azért nem nőtt a szívemhez. Jó, persze, azért nem akarom, hogy bármi történjen vele, de nem a szívem csücske. Borzalmas, ami vele történt, és sajnálom is érte, de tekintve, hogy milyen jó párt talál magának, és milyen nehéz jövő elé néz, valahogy a múltja nem olyan lényeges. Utána jön Nomi, akit én nagyon kedveltem, és Amanitával együtt annyira kedveltem őket! Nem csak azért, mert utóbbi már a Doctor Whoban is egy kedvelt színész volt, hanem egyszerűen mindent megtettek a másikért, de szó szerint, még törvényt is bármikor szegtek. És egyszerűen csak jók ők együtt, és megérdemlik a boldogságot. Főleg Nomi, az anyja valami förmedvény... Kala azért egy olyan karakter, aki viszonylag többet szerepel, és őt is nagyon megkedveltem! Egyszerűen kedves, segítőkész, és bár magának is nehezen vallja be, azért a rosszfiúkat szereti. SPOILER. Amit én erősen támogatok, mert hát Wolfgang... ♥ SPOILER VÉGE. És legvégül jöjjön Sun, aki az unokabátyámnak nagy kedvence és bizonygatta, hogy meg fogom kedvelni a végére, de nem is tudom. Tény, hogy nem utálom, nem mondom, hogy semleges, mert azért szeretem. De ő egy olyan karakter számomra, akit nem lehet úgy igazán szeretni. Egy kicsit kívülálló. Persze az ő történetét is imádtam, együttéreztem vele, és szurkoltam neki, hogy találja meg a szerelmét, és legyen jobb sorsa. De ennyi. Semmi több.
A fiúk közül Will szerepelt nagyon sokat, ami nem csoda, hiszen amolyan vezetőnek mondható a csapatban. Persze mindenki hoz döntéseket, mindenki besegít a másiknak, de ő áldozza fel a legtöbbet, és ha kell, ő tartja össze a bandát. Eleinte nagyon szerettem, és persze még most is kedvelem, de valahogy a sorozat közben már más ugrott a fiúk élére. Méghozzá Wolfgang, akit annyira imádok! Általában nem kedvelem a németeket, egyszerűen fura, ahogyan játszanak, és mindig durvaságot tükröz az arcuk. De Max, te jó ég, az a szőke haj, és az a kék szem, Wolfgang személyisége, és az egész, úgy ahogy van, megnyert magának. Egy igazi tökös srác, aki pillanatok alatt lett az egyik kedvenc szereplőm a sorozatban. Lito, na ő szintén egy nagy kedvenc. Nem mondom, hogy szeretem nézni a melegeket, mert mégiscsak fura az, hogy két pasi, vagy akár két csaj együtt van. De nincs kifejezett bajom velük, és Lito, illetve Hernando olyan szinten aranyosak voltak, hogy az valami hihetetlen! Egyszerűen szerettem a párosukat, és magukat a karaktereket! Legvégül pedig ott van Capheus, akit az első évadban annyira szerettem! De komolyan, az egyik kedvencem volt, aki egy hihetetlenül kedves srác, minden apróságnak örül, és nem fél kockáztatni a szeretteiért. Aztán jött a második évad, Amlt pedig lecserélték, és esküszöm, próbáltam Tobynak adni egy esélyt, de egyszerűen nem olyan volt már Capheus szerepe, mint addig. Úgy éreztem, teljesen más, és nem is tudom... Szerettem, de már közel sem jelentett annyit, mint azelőtt...
Viszont maga a történet...! Valami eszméletlen! Az első évad is jó volt, főleg a vége felé, amikor már a szereplők többet jelennek meg a másiknál, és kezdik érteni az egész helyzetet. De amit a második évadban leművelnek, az egyszerűen zseniális! És nem csak a közös ügyükön dolgoznak, hanem mindenkinek ott van az egyéni problémája is, amit szintén együtt oldalnak meg. Imádtam, ahogyan mindig kiálltak a másikért, ha kellett, felbukkantak, és tényleg számíthattak egymásra! Egyszerűen lenyűgöző az egész, és aki csak teheti álljon neki, mert... Hűha! ♥ Én már csak egy olyan fantasztikus lezárást szeretnék, amilyen az egész sorozat volt, és akkor boldog leszek! ♥
Részek
  1. évad [Kedvenc]
    • 1. rész: Limbic Resonance
    • 2. rész: I Am Also a We
    • 3. rész: Smart Money Is on the Skinny Bitch
    • 4. rész: What's Going On
    • 5. rész: Art Is Like Religion
    • 6. rész: Demons
    • 7. rész: W. W. N. Double D
    • 8. rész: We Will All Be Judged by the Courage of Our Hearts
    • 9. rész: Death Doesn't Let You Say Goodbye
    • 10. rész: What Is Human
    • 11. rész: Just Turn the Wheel and the Future Changes
    • 12. rész: I Can't Leave Her
  2. évad [Kedvenc]
    • 0. rész: Happy Fucking New Year
    • 1. rész: Who Am I?
    • 2. rész: Obligate Mutualisms
    • 3. rész: Polyphony
    • 4. rész: Fear Never Fixed Anything
    • 5. rész: Isolated Above, Connected Below
    • 6. rész: I Have No Room In My Heart For Hate
    • 7. rész: All I Want Right Now Is One More Bullet
    • 8. rész: What Family Actually Means
    • 9. rész: If All the World's a Stage, Identity Is Nothing But a Costume
    • 10. rész: You Want a War?
Mindenképp ajánlom,
Peetagey

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése