2020. február 12., szerda

Borítóleleplezés #2 - Jennifer Lynn Armentrout - Mindhalálig

Sziasztok!
Igen, igen, ismét egy borítóval érkeztem. Méghozzá egy Armentrout kötettel! Csak nemrég fejeztem be a Legsötétebb csillagot, ami felfrissítette az írónő iránti szeretetemet, úgyhogy alig várom Jen új könyvét. Ráadásul nekem a műfaj is szokatlan lesz, szóval nagyon kíváncsi vagyok, mi fog kisülni a történetből!

Író: Jennifer Lynn Armentrout
Magyar cím: Mindhalálig
Eredeti cím: Till Death

Fülszöveg
"Tíz év telt el azóta, hogy Sasha Keaton elhagyta nyugat-virginiai otthonát, miután kiszabadult a Vőlegény néven ismert kegyetlen sorozatgyilkos karmaiból.
Amikor Sasha tíz év után végül hazatér, hogy segítsen a családi fogadó körül, úgy tűnik, élete kirakódásnak darabjai végre a helyükre kerülnek. Amikor aztán a lányt ismét veszély fenyegeti, Cole Landis FBI ügynök is újra felbukkan, és fogadalmat tesz, hogy helyrehozza tíz évvel korábbi hibáját, és ezúttal megvédi őt.
Aztán eltűnik egy nő. Majd még egy, és a Vőlegény borzalmainak egyetlen túlélője egyre nyugtalanítóbb üzeneteket kap. Cole soha nem volt képes megbocsájtani magának, hogy nem tudta megvédeni Sashát, és mindenre kész, hogy most megtegye. Mert a lány szórakoztató szexissége alatt, amibe tíz éve beleszeretett, acélkemény erő lakozik, és emiatt csak még jobban szereti.
Valaki azonban figyel. Vár. Így Sasha első hibája könnyen az utolsó is lehet."
Idézet
*Az idézeteket én fordítottam le angolról, az esetleges hibákért bocsánat, nem akartalak idézet nélkül hagyni titeket! :D*
"Az emberek nem gyakran kapnak második esélyt, Sasha, de mi kaptunk egyet, és nem fogom elszalasztani."

"Megrémített.
Mert ő szimbolizált mindent, aminek lennem kellett volna."

"Úgy gondolom, hogy minden, ami ebben az átkozott világban megéri, minden szórakozás és öröm, mindig bonyolulttá válik – mondta. – Ha könnyű, akkor valószínűleg nem éri meg."

"Amikor elmentél, akkor is itt maradtál. Mint egy átkozott szellem, ami vadászik minden lépésemre és gondolatomra. Sosem léptem igazán tovább. Nem ment. Egy részem a tiéd volt."

Remélem, ti is várjátok!
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése