2016. szeptember 28., szerda

Reread, Rewrite, Burn book tag

Bonjour!
Ideje, hogy hozzak egy bejegyzést, így gondoltam egy book taggel indítom a szünetet, ha már a következő két napban nincs tanítás. Igen, vagyok olyan mázlista, hogy holnap kikapcsolhassam az ébresztőt!

Előszó
Tizenöt könyvet választottam ki, ötöt, amit szeretet, ötöt, amit kevésbé szeretek és ötöt, amit imádok. Ezzel csak az a gond, hogy az öt szerettem, és szerelmemből állítottam össze az egészet! Na jó, van egy-két kevésbé kedvenc.  Mindenhol az első kötetet említem, de magára a sorozatra gondolok, mert én egybe tudom értékelni igazán! Szóval hármas csoportokba kisorsoltam, majd választanom kellett: újraolvasnám, újraírni vagy elégetném? Még elméleti síkon is borzalmas erre gondolni! Muszáj megemlítenem, hogy lesz egy kis változás a blogon, de erről majd a következő bejegyzésben írok!

A választott könyvek - RENDEZVE!

  1. kör
    • Jamie McGuire: Red Hill
    • Kami Garcia: Törhetetlen (Légió sorozat)
    • Monica Murphy: Heti csaj (Drew+Feble sorozat)
  2. kör
    • Gena Showalter: Éjsötét vágyak (Az alvilág urai sorozat)
    • Kelly Oram: Cinder és Ella
    • Simone Elkeres: Tökéletes kémia (Tökéletes kémia trilógia)
  3. kör
    • Cassandra Clare: Az angyal (Pokoli Szerkezetek trilógia)
    • Sarah J. Maas: Üvegtrón (Üvegtrón sorozata)
    • Spirit Bliss: A múlt árnyai (Démoni érintés trilógia)
  4. kör
    • Kim Harrington: A tisztánlátó (Clarity sorozat)
    • Leiner Laura: Késtél (Bexi-sorozat)
    • Moira Young: Vérvörös út (Homokvidék trilógia)
  5. kör
    • Carrie Ryan: Kezek és fogak erdeje (Kezek és fogak erdeje trilógia)
    • Lissa Price: Testbérlők (Testbérlők sorozat)
    • Rick Riordan: A villámtolvaj (Percy Jackson és az Olimposziak sorozat)
Újraolvasnám? Újraírnám? Elégetném? Lássuk!
 - Első kör: Red Hill, Törhetetlen, Heti csaj 
          Olvasnám: Törhetetlen - Először a Red Hillt szerettem volna idetenni, de rájöttem, hogy ez a történet sokkal jobban a szívemhez nőtt!
          Írnám: Red Hill - Mire ideértem, eszembe jutott pár karakter, akinek a sorsát megváltoztatnám. Voltak olyan helyzetek, amikor csak hápogtam, hogy ezt most miért kellett. Szóval, újraírnám!
          Égetném: Heti csaj - Bár tetszett a történet, azért egyértelmű volt a sorsolás után, hogy ez kerül ide. Nem sokat szeretnék mondani a sztorikról, majd az értékelések során olvashatjátok az új véleményemet!
 - Második kör: Éjsötét vágyak, Cinder és Ella, Tökéletes kémia
          Olvasnám:  Éjsötét vágyak - Gena számomra példakép, az egyik kedvenc íróm és semmi pénzért nem változtatnám meg a történeteit!
          Írnám: Cinder és Ella - Tegnap este fejeztem be, hogy írni tudjak nektek róla, azonban mindenképpen megváltoztatnám egy részletét. Majd a bejegyzésben megemlítem, itt azonban csöndben vagyok, mert nem akarok spoilerezni nektek.
          Égetném: Tökéletes kémia - Sajnos Simone könyve húzta a rövidebbet. A két utolsó opció közül ide helyeztem, mert nem írnám át.
 - Harmadik kör: Az angyal, Üvegtrón, A múlt árnyai
          Olvasnám: Az angyal - Számomra ez az a történet, ami szent, és sérthetetlen. Komolyan. Ezzel semmit nem tennék! Cassandrában ugyan csalódtam, a Végzet Ereklyéi számomra olvashatatlan, ennek ellenére tisztelem őt a munkásságáért, szóval nem, nem változtatnék.
          Írnám: Üvegtrón - Pontosan nem tudom, mit változtatnék, viszont nem maradt más opció, úgyhogy...
          Égetném: A múlt árnyai - Az első résszel megszenvedtem, az eleje nem tetszett annyira, a harmadik kötet vége is csalódás volt számomra, a többi azonban fantasztikus, mégis a körben ez a 'legrosszabb' kötet.
 - Negyedik kör: A tisztánlátó, Késtél, Vérvörös út
          Olvasnám: Vérvörös út - Moira első könyve, azonban a könyv végére máris a kedvenc íróim közé tartozott. Értsd: két órával a kezdés után. Zseniális az a nő és amint tudom, rávetem magam a következő könyvére!
          Írnám: Késtél - Nincs semmi, amit újraírnék, de az biztos, hogy nem égetném el! Leiner Laura a kedvenc magyar íróim közé tartozik és semmi pénzért nem égetném el azt a csodálatos sorozatot! Nagy Márk egójától úgyse lehetne...
          Égetném: A tisztánlátó - Bár szerettem a köteteket, és érdekesek is voltak, annyira nem hagytak bennem mély nyomot, így egyértelmű volt, hogy hova kerül.
 - Ötödik kör: Kezek és fogak erdeje, Testbérlők, A villámtolvaj
          Olvasnám: A villámtolvaj - Rick sorozatán eléggé meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar kiolvasom. Reggel csatlakozás nélkül bejutok a suliba, ami úgy durván negyven perces utazást jelent. Na most én tavaly majdnem az egész kötetet kiolvastam egyik reggel, annyira magával ragadott, pedig nem két oldalas azok a könyvek!
          Írnám: Testbérlők - Nagyon szerettem ezt a történetet és érdekes volt az egész, így ez a hely szinte könyörgött a könyvért! Nem írnék át benne semmit, mert szerintem baromi jó volt!
          Égetném: Kezek és fogak erdeje - Valójában ezt a könyvet egy kicsit átírnám, hiszen volt olyan karakter, akinek a halála fájt, aki pedig túlélte, felőlem egy szakadékban is kiköthetne! De a többit majd az értékelésben! 

Ha már beszéltünk Zsazsival egy kihívásról, mily' meglepő, őt kérem a kihívás teljesítésére. Emellett persze ott van még Christine, akitől szintén követelem várom a bejegyzést! :3

Remélem tetszett a bejegyzés,
xo Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Hm... hogy is volt az, hogy a SSH-on nincs is élet és tuti én nyernék? Eh? :D

    Kihívás elfogadva... máris utánanézek a szabályoknak, és belefogok a kitöltésébe, jobb dolgom "úgyse" lévén XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hé, mentségemre szóljon, én arra a kihívásra gondoltam! :'D Amúgy eszembe juttattad, hogy egy csomó kihívást mentettem el és megcsináltam egyet:D

      Érdekel *.* Ahha, nincs dolgod, hogyne :'D

      Törlés