2016. szeptember 25., vasárnap

Újabb adag Lucifer

Bonjour!
Egy kicsit elhanyagoltam a blogot eléggé, baromira, el sem hiszem, mikor tettem ki utoljára részt, nincsenek rá szavak mennyire, így gondoltam hozok egy helyzetjelentést! A hét elején felkerült a második évad első része, ezért az ebédemmel azonnal letáboroztam a gép elé, közben pedig megnéztem. Amint véget ér az évad, tervezek egy bejegyzést írni, illetve addig is jó lenne néhány értékelést hozni. A lényeg, hogy igyekszem picit aktívabb lenni, és jelenleg elég erősen koncentrálok arra, hogy visszafogjam fangirl énem, aki már nyáladzana nektek. Azért tűnjek minimálisan értelmesnek, értitek. Viszont muszáj megjegyeznem, hogy a második évad nagyon jól indult, szerintem fantasztikus lett az első rész! Nem akarom elárulni a tartalmát, legyen meglepetés azok számára, akik még nem látták. Oké, szerintem nem húzom tovább az időtöket, további jó hétvégét, már amennyi maradt belőle és pihenjetek is! 
Anyáskodás vége, 
xo Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése