2016. augusztus 31., szerda

Back to School book tag

Bonjour!
Abból kiindulva, hogy ezek a köszönés utáni részek egyre hosszabbak, kezdek arra gyanakodni, hogy lassan megőrülök a sok határidőtől, szóval. Rájöttem, hogy baromira nem dob fel, ha egy sorrend szerint haladok, úgyhogy amit eddig megígértem -Anna, Alvilág urai, stb.-, azt eltörlöm, mert elég a másik blogon tartanom a lépést! Úgyhogy azt hozom, amit szeretnék, plusz a kívánság még mindig áll, ha kértek igyekszem hozni, de nem minden vasárnap! 

Előszó
Eredetileg nem terveztem semmilyen sulival kapcsolatos bejegyzés írni, azonban Gab megjelölt egy ezzel kapcsolatos kihívásban, szóval most itt is vagyok! Amit még tudnotok kell, hogy a tanév kezdete kihat a blogra is. A fejlécen is fel van tüntetve, hogy ez egy nyári blog, illetve az információknál is felhívtam erre a figyelmeteket, de úgy éreztem, itt is meg kell említenem. Persze ez nem azt jelenti, hogy amíg tart a suli, addig nem lesznek bejegyzések, csak arról van szó, hogy kevesebbet jelenkezek.

1. Melyik az a könyv, amit minden iskolakezdés előtt újraolvasol?
Nem szoktam megszabni, hogy mikor mit olvassak, vannak könyvek, amikbe belekezdtem, de majd csak akkor folytatom, ha újra kedvet kapok hozzá. Ha pedig eszembe jut egy könyv és nosztalgiázni akarok, akkor azonnal rávetem magam, nem halogatom. Szóval nincs ilyen történet. :)

2. Minden kötelező olvasmányt elolvastál?
 Nagyon nem! :'D A poén az, hogy tavaly augusztus közepére már végeztem az összessel, most pedig a nyolc kötelezőből csak hat van meg, ráadásul van időm, vagy kedvem nem volt, hogy akkor most nekiugorjak. Persze muszáj lesz, nem az a típus vagyok, aki elhanyagolja ezeket. Khm... Az Iliász és Odüsszeia baleset volt, ők nem akarták, hogy végezzek velük! A filmes változatokat mindig kihagyom, mert úgysem tudják azt az élményt átadni, amit egy könyv, sokszor pedig eltér az eredeti történettől, akkor meg minek szenvedjek velük?

3. Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet fogsz tudni olvasni?
Ami azt illeti, egy picit. Mármint eddig jó volt, tudtam a buszon olvasni, de mi van, ha annyira fárasztó lesz ez az év, hogy az úton inkább csak pihennék? Tavaly, a kis érettségi miatt is ez volt, a tanév végére annyira lefáradtam, hogy a buszon ültem és nem tudtam mást csinálni, mint zenét hallgatni.

4. Melyik ősszel megjelenő könyvet várod legjobban?
Sosem szoktam nyomon követni, hogy mikor, melyik könyv jelenik meg. Szeretem, ha belépek a könyvesboltba, akkor körbenézek, és véletlenül rábukkanok egy-egy kedvencem folytatására.:D

5. Mutass be egy borítót, ami az őszre, iskolakezdésre emlékeztet!
Hát ööö... Izé... Szóval igen, ez egy szemét kérés! Engem egyik sem emlékeztet, úgyhogy most muszáj végignéznem az összes könyvet.:D Oké, csalok egy kicsit. Ugye ősszel sokat esik az eső, Londonban szintúgy, úgyhogy ott van Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek trilógiája, mely ott játszódik. 

6. Mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Hé, én vigyázok rájuk, a táskám nem! Nem tehetek róla, hogy annyi könyvet kell vinnem, hogy összenyomódnak és -gyűrődnek! Ettől eltekintve elég jó állapotban vannak, kivéve, amik az eső miatt eláztak.:D

7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
Egyikről sem!:D Nekünk már nincs ilyen, de amúgy sem írnék, ha fel lenne ajánlva, mert egy tanár sem kíváncsi a nyáladzásomra. Szeretném, ha azt hinnék, normális vagyok. Persze aki ismer és tudja, milyen vagyok, ha könyvekről beszélek, az most valószínűleg kiröhög, de nem baj!

Nos, néhány embernek ki kéne ezt töltenie, szóval megjelölöm Tinát, illetve Zsazsit! :)

4 megjegyzés:

  1. Pokoli szerkezetek!! ❤❤❤
    Már nagyon elszeretném olvasni, de még egy kötet sincs meg, a könyvtáriak egy része pedig össze van firkálva...
    Jó kis bejegyzés volt, és köszi, hogy időt szakítottál erre a kihívásomra ;)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira imádom *.*
      *szörnyet hal a mondat elolvasása után*
      Ki képes összefirkálni a gyönyörűségeket?? o.o
      Köszönöm és azt is, hogy elolvastad! :3

      Törlés
  2. Hohó, ezzel talán hamarabb végzek, mint a még mindig a vázlatok közt pihenő Blogmoly kihívással (a szövegek már készek, de valami még hiányzik az összhatásból XD )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, még azzal is lógsz nekem! :o :'D Most siettetni foglak, hogy olvashassam :D
      És természetesen ezt a bejegyzést is várom :3

      Törlés