2016. augusztus 8., hétfő

Visszatértem!

Halihó!
A másik blogon már írtam és a második része teljesen ugyanaz, azonban a bloggal kapcsolatos információkat itt is el akarom mondani. Jóval kevesebb dolog van hátra, igazából csak a kérésekről van szó. az elmúlt két vasárnap nem volt egy kívánság sem, ezt lehet, hogy hét közben pótlom, és nem kötöm vasárnaphoz, még nem gondoltam bele. Minden értékelés terén kicsit lemaradtam, és a blogokon visszább kell vennem a suli közeledése miatt, ugyanakkor bele is kell húznom, úgyhogy lehet, hogy egy csöppet rendszertelen leszek.
Hamarosan indul a Blogger Award 2016-os szavazása, amely az Angel Blog Design oldal rendez idén. Ide kattintva meg tudjátok nézni, kik a jelöltek, én már el is döntöttem, hogy kik a választottaim, akikre e hónap 9-12 között lehet szavazni. Igen, egy picit büszke vagyok magamra, hogy így bele tudtam fűzni az időpontot. :3 Még a nyaralás alatt láttam askon, hogy megy ez a verseny, tegnap pedig rá is találtam. Kicsit meglepődtem -nem köptem vissza a kólát a pohárba, dehogyis- , amikor megláttam, hogy én is felkerültem a 'legjobb kritikus' kategóriába, ami már magában megtisztelő és nagyon köszönöm Andronak a nevezést! ♥ Nem mondom, hogy szavazzatok rám, mert tisztában vagyok vele, hogy a 'versenytársaim' sokkal profibbak nálam, de muszáj volt megosztanom veletek, mennyire hálás vagyok a bekerülésért! A többi kategóriában is remek írók, blogok vannak, úgyhogy senki se hagyja ki, szavazzatok a kedvencetekre, ha ott látjátok! :3 Oké, ez úgy hangzott, mintha egy rádióba vagy tévébe mondtam volna be egy reklámot, de mindegy. Szóval holnap, holnapután és azután szavazzatok, szavazzatok, szavazzatok, mert miért is ne? :3
Hamarosan jelentkezem, 
xo Peetagey Smile

3 megjegyzés:

  1. Szavaztam, [smaller]szavaztam[/smaller], [smallest]szavaztam[/smallest] Rád ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. * a kód nem hibás... így akartam .-.

      Törlés
    2. Köszönöm ♥
      Nem hiszed el, de én is rád szavaztam! :o Nagy meglepetés a nevezés után o.o :'D ♥

      Törlés