2016. november 16., szerda

Könyveim book tag

Bonjour!
Tudom, hogy régen hoztam értékelést, úgyhogy hamarosan szeretnék egyet!

Előszó
Ugyan eredetileg hétvégére ígértem ezt a bejegyzést, a francia miatt nem volt időm rá, hétfőn hosszú napom volt, a tegnapin pedig amennyi időm volt, a kritikára ment, úgyhogy mára csúszott. Köszönöm Gabnek a kihívást, remélem ő is talál benne néhány érdekes kötetet!

1. A legrégebbi könyv a gyűjteményedben.
Ha a mesekönyveket nem nézzük -nem is tudnám megmondni, melyik volt-, akkor azt hiszem, Stephenie Meyer Alkonyata és Újholdja. Anya egyszerre vette, eredetileg magának, akkor még nem jelent meg a film. Aztán megnéztük a tévében -arra a napra nagyon emlékszem-,  anya már nem is volt rá kíváncsi, én viszont oda meg vissza voltam akkoriban a vámpírokért, úgyhogy olvasni kezdtem őket. És nem bántam meg. Mert akkor szerettem meg olvasni...


2. A legújabb könyv a gyűjteményedben.
Hűha, rég vettem vagy épp kaptam könyvet, de ha jól emlékszem, akkor a nyaralásról hazajövet, talán másnap szereztem meg a Légy mellettemet Jennifertől! ♥ Nem hiába, ha van egy kedvenc íród, akkor kellenek a könyvei. :3

3. Egy olcsó könyv.
Jennifer Lynn Armentrout: Opálja, illetve Cathy Cassidy: Mályvacukor égboltja, ugyanis mindkettőt blogturnén nyertem. Az Opált azonnal kiolvastam, amint megérkezett, hiszen imádom az írónőt. A másik könyv még mindig várakozik, mert éppen az az időszakom volt, amikor gondolkodás nélkül töltögettem a blogturnékat. Nos, nem, ezt a könyvet sem ismertem és nem is olvastam az első kötetét, szóval igen. Azt hiszem, még állni fog egy darabig a polcon.

4. Egy drága könyv.
Oké, átnéztem a könyvespolcomat. De nincs ilyen. Mármint; körülbelül egy árban van mind, szóval teljesen felesleges választanom...

5. Egy könyv, aminek férfi a főszereplője. - Nincs meg a könyv!
Nem is tudom, mondjuk az összes Alvilág urai könyv? Imádom azt a sorozatot, alig várom, hogy az összes a polcomon lehessen magyarul. Gena Showalter a másik kedvenc íróm, így mindenképp megakarom majd szerezni a könyveit.
6. Egy könyv, aminek nő a főszereplője. - Nincs meg a könyv!

Jézus, majdnem mindegyik! Oké, akkor hogy fair legyek, inkább azt mondom, hogy az Alvilág urai, hiszen váltott szemszögű. Halkan megjegyzem: a másik kedvenc sorozatom Genától, az Egy nem mindennapi lány meséiben is nő a főszereplő.

7. Egy könyv, amit gyorsan kiolvastál. - Nincs meg a könyv!
Sok ilyen könyv volt, de akkor mondjuk legyen a Percy Jackson; ez volt a legutóbbi. Még a tavalyi tanévben álltam neki és nagyon hamar kiolvastam az öt kötetet. Talán egy héten belül megvolt, őszintén szólva nem tudom, nagyon zsúfolt volt az előző évem...

8. Egy könyv, amit sokáig olvastál.
*A bejegyzés elején ezzel indítottam, mert tudtam, ez nehéz lesz*
Hűha... Nem tudom, hogy van e egyáltalán ilyen... Úgyhogy ezt passzolnám.
*Most értem a végére*
De még mindig nem tudnék egyet sem mondani... Ha csalok, azt mondom, Jodi Picoult: Vezeklés című könyve ilyen, mert még három éve elkezdtem, de annyira nem fogott meg az eleje és azóta is folytatásra vár.

9. Egy könyv, aminek pocsék a borítója. -  Nincs meg a könyv! 
Jaj, nem is tudom. Talán Amanda Quick: Menyasszonyt bérelnék!-je. Valahogy nem érzem a történethez illőnek. A cím és a történet alapján sokkal inkább egy olyat képzelek el, amin egy menyasszonyi ruhás nő van, mondjuk összevérzett, mocskos ruhában, mögötte meg egy öltönyös férfi.
10. Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója.
Istenem, mi ez a kérdés? Hát annyi van! Legyen mondjuk Sarah J. Mass: Üvegtrón sorozata. A magyar kiadás is gyönyörű, viszont az eredeti is nagyon tetszik! A történetről ne is beszéljünk! Ha végre képes leszek olvasni a buszon reggel és nem bealudni, akkor elolvasom újra a második részét, hogy ne csak kulcscselekmények legyenek meg, aztán kiteszem a három rész értékelését, plusz majd az előzményekről is szeretnék, de mindenképpen csak a harmadik után!


11. Egy magyar könyv.
Ha már úgyis csinálok egy interjút vele, akkor legyen Leiner Laura: Bexi sorozata. Bár több könyvét is olvastam az írónőnek, ez vált kedvenccé!

12. Egy nemzetközi könyv.
Na ez viszont nehéz. Annyira nem vagyok képben, úgyhogy pofátlan leszek és Cassandra Clare-től választok. Sajnos a Pokoli Szerkezetek nem kap annyi figyelmet, mint kellene, úgyhogy a Végzet Ereklyéit mondanám.

13. Egy vékony könyv.  - Nincs meg a könyv!
Bree Tanner rövid második élete, Stephenie Meyer tollából. Azok közé tartozom, akik nem utálják az Alkonyat sorozatot, csak a filmet, mert gyerekkori szerelem. Akkoriban nem találtam benne hibát, és még nem olvastam el újra, de mindenképpen szeretnék majd írni róla egy értékelést. Na de Breeről is legyen már egy kis vélemény. Úgy egy évvel vagy lehetett több is a sorozat lezárása után, amikor nekiálltam a könyvnek. Victoria az egyik kedvenc karakterem volt a könyvben és a filmben is szerettem a színésznőt, aki alakította. Így amikor 'megláttam' mellette Breet, kíváncsi voltam a történetére. Emlékszem, tök meglepődtem, hogy kapott egy külön kötetet és az az igazság, hogy nagyon tetszett a sztorija. Érdekes volt olvasni, milyen volt az élete és annyira sajnálom, hogy a terve nem jött össze. De erről majd egy külön bejegyzésbe, és mivel most kedvet kaptam hozzá, lehet, hamarosan érkezik is ez!

14. Egy vastag könyv.
Még régebben kaptam Mons Kallentoft könyvét, a Véres télt. Azóta sem álltam neki, mindig találtam egy érdekesebbet, viszont elméletileg nagyon jó és egyszer mindenképp szeretném kivégezni.

15. Egy fikció. - Nincs meg a könyv!
Annyi könyvet sorolhatnék ide! Te jó ég, oké, legyen mondjuk a Red Hill. Tavaly, vagy az is lehet, hogy nyáron olvastam ezt a könyvet, és egyszerűen imádtam! Ez az egyetlen Jamie könyv, ami érdekelt, úgyhogy remélem, ha mégis nekiállok valamelyiknek, nem lesz csalódás!

16. Egy nem-fikció. - Nincs meg a könyv!
Ha jól tudom, Jodi Picoult igaz történeteket dolgoz fel, úgyhogy az egyetlen tőle olvasott könyvet írnám ide. Rengetegszer említem már a Tizenkilenc percet, nekem személy szerint nagyon tetszett és amikor csak tudom, reklámozom -majd lesz értékelés is idővel-, mert egyszerűen hihetetlenül jó. Az új borítóját pedig szintúgy imádom!
17. Egy nagyon-nagyon romantikus könyv.
Hm-hm... A mennyország várhat. A főszereplő mindent megtesz, hogy együtt lehessen szerelmével, akár egy másik testben, akárhogyan, de vissza akar kerülni a vőlegényéhez. Jó, persze, vannak még más romantikus történetek is, de annyira imádom a borítóját, akkor már had említsem meg!

18. Egy izgalmas akció vagy krimi.
Dean Ray Koontz: Rettegés. Már akkor beugrott ez a pár szó, amikor végigfutottam Gab oldalán, hogy milyen könyvek kellenek majd. Első olvasásra tökéletes, hiszen még megvan a gyilkos titokzatos kiléte, viszont újraolvasás alkalmával is élvezetes! Ééés tervezek hamarosan hozni egy Rettegés értékelést, mivel rövid könyv, csak hát Arany János: Toldi estéje befurakodott a lista élére...

19. Egy könyv, ami megnevettetett.
Na jó, most komolyan, mi ez? Szinte mindegyik könyv megnevettet! Erre nem vagyok hajlandó válaszolni, csak egy idézetet kaptok!  


20. Egy könyv, ami megsiratott. - Nincs meg a könyv!
Csalódást kell okoznom, soha nem sírtam még egy könyvön sem! Ha nagyon kellene mondanom valamit és csalhatnék, akkor Cecelia Aherntől az Utóirat: Szeretlek! lenne ide, mivel a filmet egy hosszú nap után, a Gerard Butler rajongó korszakomban, éjfél tájt néztem, és máig nem tudom, hogy a film siratott meg, vagy egyszerűen csak egy Gerard-féle álompasi után könnyeztem. Igen, éjfélkor bármit kérdezhettek, mondhattok, csinálhattok, furcsa reakciót kaptok.

Kihívottam nem más, mint Christine, illetve Zsazsi, ha jut ideje a tételek mellett. Linket már nem is adok, annyiszor láttátok már az oldalukat:D

Remélem tetszett a bejegyzés, 
xo Peetagey Smile

4 megjegyzés:

  1. Mennyi érdekesnek tűnő könyv :3
    Mindjárt rájuk keresek molyon, hátha lesz egy új kívánságlistás drágaság ;)
    Jennifer könyveit én is elszeretném olvasni, már két Luxen rész meg van :P
    Nagyon jó bejegyzés volt, alig várom a többit! ❤
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legtöbb az ötöst súrolja :3
      Óóó, biztos vagyok benne, hogy találsz valamit! *.*
      Jennifer számomra egy istennő, a kedvenc íróim között van és neki komolyan nincs olyan könyve, -hál' istennek még nem találkoztam olyannal, amit ne szeretnék vagy egy kicsit is rossz lenne... Majd kíváncsi vagyok a véleményedre :3
      Köszönöm! ♥

      Törlés
  2. Ez a bejegyzés - szánom-bánom - teljesen kimaradt az életemből xD
    De jó volt hirtelen ennyi érdekes könyvvel találkozni :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, nyugi már :'D Ez csak egy bejegyzés, így is örülök, hogy annyiszor írsz, egy miatt nem fogok megharagudni:D
      Nagyon örülök neki :3

      Törlés