2018. június 30., szombat

Második születésnap!

Hát sziasztok!
Tudom, kicsit pofátlanság, hogy eltűnök, aztán mikor felbukkanok, ünnepeltetni akarom magam. Nyugi, csak a cím mutatja ezt. Nem tudom, ki hogy van vele, de én már eljutottam arra a pontra, hogy nem szeretném különösebben ünnepelni a blog születésnapját. Igaz, hogy ezen a napon kezdődött minden, és illik megemlékezni, de ennyi. Úgyhogy ez inkább csak egy bejelentkezés, hogy sikeresen túl vagyok az érettségin, és végre itt a nyár. A legutóbbi óta rengeteg könyv halmozódott fel, jelenleg negyvennél tartunk, azonban amikor időm engedte, próbáltam haladni. 15 értékelés és egy játék is várat magára, ezeket szeretném minél előbb kitenni, és folyamatosan hozni az újabbakat. Ráadásul a filmek, sorozatok, írók, tagek terén is el vagyok maradva, úgyhogy erre is kellene időt szánni.
Tudom, már nagyon unalmas a rengeteg ígérgetés, de hát ilyen szeszélyes ember vagyok! Addig is legyetek jók, élvezzétek ki a nyarat!
Peetagey

2 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot! *-* ❤
    Nagyon, de türelmesen várjuk a bejegyzéseket! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D
      Egyelek meg, de aranyos vagy! Meg sem érdemlem a hozzád hasonló olvasókat. *.*

      Törlés