2016. július 3., vasárnap

Cassandra Clare - A herceg

Bonjour!
Sajnos nem tudtam ma hozni Meg Rosoff könyvéről az értékelést, mert minden összejött, úgyhogy nem értem a végére. De egy hét múlva már hozom is, becsszó! Köszönöm a 8 feliratkozót, illetve a 770 oldalmegjelenítést! ♥ Igyekszem ma még hozni a STTIVU-ra a kritikát, de lehet, kicsit későn kerül ki!


Előszó
A trilógia ezen része sokkal több titkot és izgalmat nyújt, érzékelni lehet, hogy hamarosan itt a végjáték. Ezt a könyvet pdf-ben olvastam el először, mivel rengeteget kellett várnom a könyvre, azóta pedig talán egyszer fogtam a kezemben, amikor végig is olvastam egy nap alatt újra. Nagyon szép a borítója, és tudom, hogy Jem van rajta, akit úgyahogy szeretek, mégis a másik kettő az igazi számomra!
Az értékelés a fönt látható napon került ki először, azonban a blog indulása óta változtak a bejegyzéseim. Így az átírt verzió 2018. augusztus 18-tól olvasható. 

Író: Cassandra Clare
Magyar cím: A herceg (Pokoli Szerkezetek 2.)
Eredeti cím: Blood Red Road (The Infernal Devices 2.)

Fülszöveg
"A Viktória-korabeli London mágiával átszőtt alvilágában Tessa Gray végre biztonságban érezheti magát az árnyvadászok körében. Ez a biztonság azonban mulandónak bizonyul: a Klávé szakadár tagjai terveket szőnek Charlotte leváltására az Intézet éléről. Ha Charlotte elveszti a pozícióját, Tessa az utcára kerül, és könnyű zsákmánya lesz a titokzatos Magiszternek, aki saját sötét céljai érdekében akarja felhasználni Tessa képességeit."
 
Információk
 -

Borító
A három könyv közül ezt érzem a kevésbé jónak. Valahogy nem így képzeltem el Jemet, úgyhogy elég nagy csalódás volt. Viszont a sétapálca, a háttér és ez a zöld színvilág nagyon jó, sajnálom, hogy az új borítóról ezek hiányoznak. Az azon lévő srácot sokkal jobban kedvelem, nem látszik az arca, és a hegedűvel együtt tökéletesnek tűnik. Ami nagyon sajnálok, hogy az arany szín van kihangsúlyozva. Ha Jemre gondolok, azonnal az ezüst szín jut eszembe, így értelemszerűen ezt tettem volna a borítóra. De ettől függetlenül tényleg gyönyörű az új kiadás, emiatt egy picit sajnálom, hogy nem az van meg.

Történet
Ha véletlenül link nélkül is idetaláltál, akkor üdvözöllek! :D Éppen átírás alatt van a bejegyzés, a fentebb említett napon kerül ki a frissített változat. Addig is remélem, találsz más olvasnivalót. ;)
 Idézetek
 "– Nem is förtelmesek – helyesbített Tessa.
Will pislogva nézett rá. – Mi?
– Gideon és Gabriel – felelte a lány. – Nagyon jóképűek, egyáltalán nem förtelmesek.
– A lelkük mélyének mérhetetlen feketeségére céloztam – magyarázta síri hangon Will.
– És szerinted mégis milyen színű a te lelked mélye, Will Herondale?
– Mályva."

"– Ez Will szobája – szólt.
– Hál istennek – mondta Tessa. – Soha nem voltam még itt. Kezdtem azt hinni, hogy fejjel lefelé lógva alszik, mint egy denevér."

" – Jut eszembe, hol van Will?
– Nyilván ledőlt aludni – felelte Jem. – Ami pedig Will tanúskodását illeti, őt amúgy is mindenki holdkórosnak tartja.
– Á! – szólalt meg egy hang az ajtóból. – Eljött a szokásos évi „Willt mindenki holdkórosnak tartja” konferencia ideje, mi?
– Csak kétévente tartjuk meg – mondta Jem. – És nem, ez nem az a konferencia."

"– Én is ugyanezt gondoltam rólad – felelte elgondolkodva Charlotte. – Hogyan lehettünk mind a ketten ennyire buták?
– Nos, saját magamon nem vagyok meglepődve – mondta Henry. – De őszintén, Charlotte, neked lehetett volna több eszed."

Remélem, tetszett a bejegyzés,
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése