2018. április 15., vasárnap

Dönts okosan book tag

Sziasztok!
Elképesztően régen hoztam más bejegyzést az értékeléseken kívül, úgyhogy most itt vagyok egy taggel. :3

Előszó
Ehhez mondjuk hozzátartozik, hogy most jöttem rá, hogy ez már kétszeresen várat magára, Kamilla nyolc hónapja, Orsi pedig hét hónapja hívott ki. Úgyhogy most sunnyogva ugyan, de meghoztam!
Szóval az első lépés, hogy össze kell írnom 30 nevet, ezután pedig kettesével kihúzni őket. Ezért 15 kedvencet és 15 kevésbé szeretett szereplőt írtam fel, vagy legalábbis megpróbáltam, utána pedig megtörténtek a párosítások.


1. Már csak egy helyed van a helyesírási versenyre készülő csapatodba, kit választanál, hogy teljes legyen a csapat? - Percy Jackson és Roth
Tekintve, hogy Percy nem igazán tud olvasni, maradjunk inkább Rothnál. Kár, pedig küldtem volna Percyt, hogy a másik srácot megtarthassam magamnak. De akkor mindegy...

2. Mindkét karakter meg akar ölni, kit ölnél meg először, hogy jobb túlélési esélyeid legyenek? - Katherine Glanville és Calla Fritz
Egyértelműen Katie-t! Ő a vámpírok miatt képzett, esélyem sem lenne vele szemben. Ha Calla lassítja, akkor könnyebb a dolgom. Másrészről viszont ha megölöm Callat, akkor ő már nem támadhat meg hátulról, amíg a másik lánnyal küzdök. De ugyanígy Katie is kihasználhatja ezt. Úgyhogy maradok Ricánál.

3. Te vagy a hajadon (/agglegény) a Nagy Ő című műsorban, és döntened kell közülük. Kinek adnád a rózsád? - Will Herondale és Genius Calderon
A fenébe, imádom Calderont is, de ki ne választaná Willt??? ♥

4. Téged választottak ki a körzetedből, hogy részt vegyél az Éhezők viadalán, melyik karakter jelentkezne helyetted a leginkább? - Budai Rebeka és Újvári Hanna
Ez nehéz kérdés. Mind a két lány nagyon önfeláldozó, ha a barátairól van szó. Talán Bekiről tudnám előbb elképzelni, tekintve, hogy vele hat kötetet át "éltem", láttam, mennyiszer tett keresztbe magának, csak hogy másnak jobb legyen. Talán ha nem csak egy könyvben láttam volna Hannát, rá is mondanám, és már most is megfontoltam. De legyen inkább Beki.

5. Egy elhagyatott szigeten ragadtál. Melyik karaktert áldoznád fel a kannibalizmus oltárán? - Daemon Black és Nagy Márk
O.O
Egyetek meg!

6. Te vagy a következő DC/Marvel szuperhős (természetesen saját tv műsorral), ki lenne a segítő társad? - Rafi és Gideon
Az angyal és a démon. Alig ironikus. :D Azt hiszem, Rafi lenne. Imádom Gideont is, de a hazugság démonával néha problematikus lenne a helyzetem.

7. Egy Avokádó imádó céget vezetsz, kit rúgnál ki a kommunikációs képességeik hiánya miatt?- Jackson 'Jax' James és Tessa Gray
A fenébe, mi ez már? Mind a ketten alkalmasak lennének erre a szerepre. De Jax valószínűleg kikezdene minden csinos lánnyal, úgyhogy emiatt el kellene bocsátani. :D

8. Épp befejeztél egy könyvet, amiben a kedvenc karaktered meghal, ki vigasztalna meg?- Chelsea Halloway és Penryn Young
Chelsea még kicsit hadilábon van az érzésekkel, Penryn viszont egy keményebb világban nevelkedett, ahol hozzá kell szokni a halálhoz. Úgyhogy talán Lake lenne a választottam, még ha Penrynt is alkalmasnak találom erre. Nehéz választani kettejük közül.

9. Ugh, egy középiskolában vagy. Melyik karakter lenne benne a népszerű klikkjében? - Katy Swartz és Kennedy Waters
Ahj, miért nem itt kaptam Chelseat?? :D Tekintve, hogy Kennedy suliba sem jár, legyen inkább Katy. Meg őt amúgy is jobban szeretem, úgyhogy na. Nekem ez elég érv.

10. Eljött a nap; végre egy évvel idősebb lettél! Melyik karakter felejti el a születésnapodat? - Yrene Towers és Saba
Inkább Saba. Yrene egy nagyon kedves lány, akinek fontos az emberek jóléte. Kizárt, hogy akár egy ilyen apróságot is elfelejtsen.

11. Épp most találtál egy feltörekvő booktube sztárt, melyikük lenne az? - Carlos Fuentes és Nemecsek Ernő
Nemecsek azt se tudná, mi az a youtube. Egyértelműen Carlos asztala ez. :D

12. Ottalvós buli! Sajnos csak egy embert hívhatsz át, kit választanál? - Aelin Galathynius és Annabeth Chase
Nagyon szeretem Annabetht és élvezném vele a bulit. De Aelin az egyik legzseniálisabb ember a világon, aki túl sokat vállal magára. És ráfér a lazítás. Vagy az alvás. Ha aludna végig, engem az se érdekelne.

13. Bumm, terhes vagy (/teherbe ejtettél valakit). Ki az apa (/anya)? - Puding és Kornél
Na jó, most komolyan, mégis mi a fene baja van a random.orgnak? Azért a második Leiner Laura-páros egy kicsit túlzás! Imádom Pudingot is, de nagyon nagy idióta, és amúgy is. Szerintem nem kérdéses, hogy Kornél az én emberem. De csak kettejük közül!

14. Elküldtél egy nagyon fontos üzenetet. Ki lenne az aki csak "látta", de nem válaszol? - Payton és Hunter
Hunter! :D Payton amúgy is udvarias, és olyan szeretnivaló. Hunter meg a kemény, azt-csinálok-amit-akarok-pasi, belőle simán kinézem ezt. :D

15. Most ébredtél, ideje reggelizni. Az anyukádat/apukádat valaki helyettesíti, de vajon ki? - Lucien és Szatmáry Kinga
Kinga túl önálló egy ilyenhez. Szerintem ő mindig maga csinálja az ételét, nem hinném, hogy más helyett bevállalná. Tény, hogy kezdett törődő lenni a SZJG-ben, de Lucienből előbb kinézem.

Sajnos nem tudok kit kihívni, annyira régen néztem bármilyen másik blogot. Úgyhogy szabad a pálya, ha valakinek megtetszik, töltse ki. :)

Remélem, tetszett a bejegyzés, 
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése