2018. október 20., szombat

W. W. Hallway - A bíbor lakosztály

Sziasztok! 
Iszonyatosan gyorsan eltelt az utóbbi pár hét, már itt is van az őszi szünet. Remélem, mindenkinek jól telik, akiknek pedig nincs, annak kitartást kívánok!

Előszó
Nagyon régen olvastam a Sebző vágyakat először, de már akkor lenyűgözött a történet, és szerettem volna mást is olvasni az írótól. Arra számítottam, hogy majd ez is annyira fog tetszeni, esetleg még jobban, azonban csalódnom kellett.

Író: W. W. Hallway
Magyar cím: A bíbor lakosztály

Fülszöveg
"A lelkes és tehetséges újságírólány, Joanna Chandler egy bulvárlapban ír szerelmi jó tanácsokról és szexpraktikákról, miközben a címlapra jutásról ábrándozik. Amikor váratlan lehetőséget kap arra, hogy az első oldalon tudósíthasson egy botrányszagú előadásról, bomba sztorira számít. A nagy durranás azonban elmarad, reményeit romba dönti hűtlen partnere, életébe pedig berobban egy lenyűgözően vonzó, szellemes, ám bosszantó ismeretlen. Ryan Hill.
A nem hétköznapi szexuális szokásokat kutató kultúrantropológus a nőkről vallott nézeteivel alaposan magára haragítja a lányt, aki ráadásul az állását is majdnem elveszíti miatta. Mégis vele kell oknyomozó riportra szövetkeznie, hogy aztán kalandozásaik során a férfi furábbnál furább erotikus klubokba csábítsa. Yana egyre mélyebbre merül a szenvedély birodalmába, feltárul előtte Ryan komor múltja, és súlyos titkok közelébe jut. Köztük a legveszélyesebb: mit rejt valójában a bíbor lakosztály?"

Információk
 - Erotika
 - Újságírás
 - Kutatás
 - Sötét múlt
 - Komoly téma


Borító
A borítót egyébként imádom, komolyan! Tudom, hogy nagyon egyszerű, a másikban is pont ez tetszett meg. A véleményem igazából ugyanaz róla, tetszik a szín, és az elrendezés is. Egyedül a cím alatti szöveget tüntetném el, de ennyi.

Történet
Azt sem tudom, hol kezdjem. Tudom, jó párszor olvashattátok már ezt tőlem, de most igaz a leginkább. Annyira másra számítottam! A Sebző vágyak romantikus volt, nem volt benne túl sok extrém dolog, így itt is erre számítottam. Ez viszont feszegette a határokat rendesen. Sajnos a karaktereket nem igazán tudtam megkedvelni, olyan semmilyennek éreztem őket. Joanna a könyvben mindig Yanaként szerepelt, úgyhogy áttérek erre a névre. Szóval Yana egy lelkes lány, aki újságíróként dolgozik, és mindene a munkája, éppen ezért párkapcsolati gondjai vannak. Tetszett, hogy a fehérneműüzletben ismerkedett meg Ryannel, így korábban találkoztak, mint gondoltam. A férfi segít a lánynak kiválasztani egy darabot, hogy aztán Yana visszacsábíthassa a barátját, Mattet. Itt az elején még szórakoztatónak találtam ezt a helyzetet és a szereplőket, aztán ez a végére változott. Szóval Yanának a főnöke közli, hogy utolsó pillanatban kap egy munkát, mivel a szerkesztőtársa, Lisa nem tudta vállalni. Így a lány próbálja minél hamarabb elintézni ezt a melót, hiszen aznap érkezett haza Matt, és tervei voltak. És ez tetszett! Nem bénaságból vagy nemtörődömségből szúrta el a cikket és az ügyet, hanem volt valami másik oka. És mint azt korábban említettem, Yana már találkozott Ryannel, így amikor megtudjuk, hogy a férfi az előadó ezen a rendezvényen, nem tűnik klisésnek a helyzet. Szóval Yana kapkod, ráadásul sértett is, úgyhogy egy nem túl korrekt és sietős cikket ír, amit aztán felkapnak és mindenki támadni kezdi a lányt. Később persze kiderül, hogy teljesen jogosan, mert az előadás végére a férfi minden korábban sértő mondatát megmagyarázta. Yana viszont próbaidőre kerül és valami ütőset kell hoznia a címlapra, hogy ne rúgják ki. A korrekciós cikk miatt kerül össze ismét Ryannel, és onnantól kezdve együtt dolgoznak. Őszintén szólva az egész téma és világ nagyon érdekes volt. Ez egy olyan dolog, ami tényleg egyre ismertebb és egyre többen kacsintgatnak felé, úgyhogy izgalmas volt látni, hogy milyen rétegei vannak, na meg az adatok! Tetszett, hogy egy előadás keretein belül hallhattuk őket, így nem volt unalmas, ráadásul meglepő volt látni ezeket az arányokat. Minden, ami ezzel a világgal kapcsolatos volt, engem lenyűgözött, még a durva részek is. Nem is emlékszem, hogy valaha olvastam volna olyan könyvet, amiben ennyire bátran írtak volna a témáról. Viszont azért voltak gondjaim. Yana és Ryan karaktere az elején vonzott, a végére viszont olyan semmilyeneknek tűntek. Szeretem, ha két ember tudja cukkolni a másikat és jó a kapcsolatuk. De sokszor már fogtam a fejemet, hogy te jó ég, elég lesz, már unalmas. Szerintem alig volt olyan, hogy ők komolyan beszéltek volna. Kivéve, amikor Ryan mesél a múltjáról, mert hát az elég tragikus. És egyébként elég bizarr is, de mindegy. Mike és Becca egy fokkal jobb volt. Tetszett, hogy őket nem érdekli ez a világ, mégis a barátaik kedvéért mentek, és segítettek. Őket a visszahúzódóbb párosnak éreztem, bár néha kicsit untam a mézes-mázas, teljesen nyálas viselkedésüket. Matt és Lisa volt az, akit egyáltalán nem kedveltem, de nagyon örültem, hogy a könyv vége felé az ő szemszögükből is kaptunk egy kicsit. Érdekes volt olvasni, hogy mégis hogyan állnak a dolgokhoz. A legeslegvégén az a részlet a nagy ember szemszögéből is érdekes volt, ráadásul adott egy kis magyarázatot is. Őszintén, annyira nem hatott meg, és nem is tett kíváncsivá. Mármint értem én, hogy ez egy tök jó felvezető a következő részhez, de nagyon, nagyon sok idő kell, hogy én annak nekiálljak. Egyszerűen semmilyennek éreztem ezt a könyvet, és bár voltak jó pillanatok, sokkal több rosszat éreztem. Persze lehet, hogy ez csak velem van így, úgyhogy ha tetszett a másik könyv, vagy bevállalósak vagytok, ki ne hagyjátok! Mert lehet, hogy nektek meg egy öt csillagos, izgalmas és szórakoztató történet lesz. Én mindenesetre már szeretném lezárni, és nagyon sajnálom, hogy ilyen rövid lett ez a bejegyzés, de már szeretnék minden értelemben túl lenni rajta.
Idézetek
Most nincsenek, egyszerűen nem tudtam választani.

Remélem, tetszett a bejegyzés,
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése