2017. június 1., csütörtök

Ismerd meg! #5 - Gena Showalter

Bonjour!
Nagyon rég volt, hogy bemutattam egy újabb írót, szóval pótolva a hiányosságomat, hoztam egy Ismerd meg bejegyzést. Ha minden jól megy, holnap még sorozatértékelés is lesz, vasárnap pedig a STTIVU-n jön kritika! :3

Előszó
Gena Showalter már évekkel ezelőtt az egyik kedvenc írómmá vált, szerintem egy hihetetlenül tehetséges író. Ennek ellenére viszonylag kevesen ismerik, ami nagy hiba! Szóval megtaláltok róla néhány információt, bár a lényeg akkor is a könyvlista lesz. :3

Született: 1975-ben
Kor:  41 vagy 42 év
Nyelvek, amelyeken megjelentek alkotásai: angol, magyar, olasz, francia, német
Összesen: 103

Kiadott könyvek:
  1. Az Alvilág urai
    • The Darkest Fire 0.5 [Olvastam]
    • Éjsötét vágyak 1. [Olvastam]
    • Éjsötét csók 2.  [Olvastam]
    • Éjsötét bosszú 3. [Olvastam]
    • The Darknest Prison 3.5  [Olvastam]
    • Éjsötét hangok 4. [Olvastam]
    • Heart of Darkness 4.5  [Olvastam]
    • Éjsötét szenvedély 5.  [Olvastam]
    • Éjsötét lelkek 6.  [Olvastam]
    • The Darknest Secret 7.
    • The Darknest Surrender 8.
    • The Darknest Seduction 9.
    • The Darknest Craving 10.
    • The Darknest Touch 11.
    • The Darknest Torment 12.
    • The Darknest Promise 13.
  2. Alien Huntress
    • Awaken Me Darkly
    • Enslave Me Sweetly 2.
    • Savor Me Slowly 3.
    • Seduce The Darkness 4.
    • Deep Kiss Of Winter 4.5
    • Ecstasy in Darkness 5.
    • Dark Taste of Rapture 6.
  3. Angels of the Dark
    • Wicked Nights 1.
    • Beauty Awakened 2.
    • Burning Dawn 3.
  4. Atlantisz
    • Atlantisz 1.
    • Atlantisz Ékköve 2.
    • The Nymph King 3.
    • The Vampire's Bridge 4.
    • The Amazon's Curse 5.
  5. Halhatatlanok alkonyat után - Valójában Kresley Cole sorozata ez.
    •  A tél halálos csókja 8.
  6. Imperia
    • The Stone Prince 1.
    • The Pleasure Slave 2.
  7. Interwined
    • Interwined 1.
    • Unraveled 2.
    • Twisted 3.
  8. Otherworld Assassins 
    • Last Kiss Goodnight 1.
    • Black and Blue 2.
  9. Royal House of Shadows - A többi kötetet más írta.
    • Lord of the Vampires 1. 
  10. Tales of an Extraordinary Girl
    • Playing with Fire [Olvastam]
    • Twice as Hot [Olvastam]
  11.  The Original Heartbreakers
    • The One You Want 0.5
    • The Closer You Come 1.
    • The Hotter You Burn 2.
    • The Harder You Fall 3.
    • Can't Hardly Breathe 4.
    • Can't Let Go 5.
  12. White Rabit Chronicles
    • Alice in Zombieland 1.
    • Through the Zombie Glass 2.
    • The Queen of Zombie Hearts 3.
    • A Mad Zombie Party 4.
Szerintem
Pontosan nem is emlékszem, hogyan jutottam el oda, hogy oké, akkor én ezt most elolvasom. Lehet, hogy az egyik barátnőm nyúzott, hogy cserébe ő is elolvas egy könyvet, amit én mondok, nem tudom. Sőt, valószínűleg, így volt. Így vagy úgy, de életem egyik legjobb döntése volt, hogy belekezdtem a Tales of an Extraordinary Girlbe! Nem fogom értékelni a sorozatot, mert tervezem, hogy hamarosan azt is újraolvasom, tehát jön a normális értékelés is róla. Ezen kívül a másik sorozatát, a Az Alvilág urait is újraolvasom, tehát arról is jönnek majd a bejegyzések! Az Atlantiszt is elkezdtem még tavaly, de az első pár oldal nem kötött le, és volt valami, aminek azonnal neki akartam állni, így szegény kispadra került. Na de vissza azokra a könyvekre, amiket már olvastam. Gena stílusa nekem nagyon tetszik, humoros és izgalmas mindegyik. A Playing with Fire egy lányról szól, aki egy szérum, vagyis koktél miatt uralni tudja a négy elemet, Rome-nak pedig ki kellene iktatnia, azonban egymásba szeretnek. Oké, kicsit sablonosnak tűnik, de a körítés, na az valami isteni! Őszintén szólva kételkedtem, hogy a Twice as Hot jobb tud lenni nála, nem tudtam elképzelni, miről szólhat még ezek után. De az egyszer biztos, hogy arra, amit abban a könyvben olvastam, nem számítottam! Gena fantasztikus keveri a szálakat és el tudja érni, hogy együtt szenvedj a főszereplővel. Ezt még inkább bizonyítja a Az Alvilág urai sorozata, amelyet csak annak ajánlok, aki nem ódzkodik a mitológiától. Ráadásul Magyarországon játszódik, emberek! Már ennek is elégnek kellene lennie, hogy nekivágjon akárki! Én teljesen vakon kezdtem bele, de cseppet sem bánom! Gena az alapból gonosznak hitt szereplőket varázsolja jókká és jó adag mitológiát adott hozzá, ami szinte a vázát alkotja a történetnek. A második könyvet olvasva jöttem rá, hogy amúgy tizenakárhány részes ez a sorozat, köztes részekkel, és nagyon reménykedtem, hogy nem lesz egy nyújtsuk-a-végletekig sztori. A hatodik kötetig jutottam anno, és bár eddig minden könyvet imádtam, azért még egy kicsit félek, hogy a tizenharmadik után nem így fogom gondolni. Ha jól láttam molyon, még nem zárták le ezt a sorozatot, vagyis lesznek még kötetek. Úgyhogy először is azért drukkolok, hogy mind jelenjen meg magyarul, kerüljön mind biztonságba a polcomra és aztán majd aggódok azért, hogy esetleg alábbhagy a lendülete. Addig is csorgatom a nyálamat Gena történeteire. :3

Remélem kedvet kaptatok a műveihez,
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése