2017. június 29., csütörtök

Jennifer Lynn Armentrout - Függőség

Bonjour!
Egy nappal a szülinap előtt nagyon elégedett vagyok. Sikerült tartanom magam ahhoz, hogy rendszeresen hozzam a bejegyzéseket, így az elmúlt egy héten, plusz a mai napon is érkezett friss. Ráadásul holnap kikerül a kérdezz-felelek, úgyhogy igen. Elégedett vagyok magammal. :3 
Előszó
Serena és Hunter nem sokat szerepeltek az Originben, az Ellenállásban pedig egy kicsit többet, így már az első alkalommal nagyon kíváncsi voltam erre a könyvre. Nos, második olvasásra is ugyanolyan hatalmas élményt nyújtott, bár azért egy-két apróság most szembeötlő volt.
Nem tudod, milyen sorrendben olvasd el a köteteket? Itt egy kis segítség.



Író: Jennifer Lynn Armentrout
Magyar cím: Függőség (Luxen 3.75)
Eredeti cím: Obsession (Lux 3.75)

Fülszöveg
"Őrülten ​nagyképű… de meg kell veszni érte.
Hunter könyörtelen bérgyilkos. A Védelmi Minisztérium szoros megfigyelés alatt tartja, de ez nem zavarja, hiszen az a feladata, hogy végezzen a rosszfiúkkal. Ideje nagy részében imádja a munkáját. Egészen addig, míg nem mindennapi feladatot kap: meg kell védenie egy embert az arumok egyik halhatatlan ellenségétől.
Serena Cross egy szavát sem hiszi a legjobb barátnőjének, aki azt állítja, hogy a saját szemével látta, ahogy egy befolyásos szenátor fia átváltozott valami… természetfelettivé. Ugyan ki hinne el ekkora sületlenséget? Serena azonban hamarosan szemtanúja lesz annak, hogy a barátnőjét meggyilkolja egy idegen, és ezáltal egy olyan világba csöppen, ahol egyesek ölni is képesek azért, hogy a titok titok maradjon.
Annak ellenére, hogy másfélék, Hunterben szenvedélyes vágy ébred Serena iránt, ezért az arum a maga számára is meglepő dolgot tesz: megszegi az eddigi életét irányító szabályokat, és szembeszegül a munkaadóival Serena biztonsága érdekében. A kérdés csak az, hogy vajon az idegenek és a kormányzat jelenti Serena számára a legnagyobb fenyegetést… vagy maga Hunter?"

Információk
 - Arum főszereplő
 - Szóval terítéken a rosszfiúk
 - Védelmi Minisztérium
 - Néhány karaktert jobban meg lehet ismerni
 - És néhány infóról is többet tudunk meg

Borító
Azt hiszem, ez az egyik kedvencem a sorozatból! A francokat. Az egyik kedvencem a polcomról! Meg merem kockáztatni, a legszebb borítók között van a listámon. Már ha lenne. A Hunter szerepére választott férfi tökéletes, egyfajta vadságot sugároz, Hunter pedig pontosan ilyen. A szeme pedig fantasztikusan lett megcsinálva, csak úgy, mint Daemoné. Nekem nagyon tetszik, hogy figyeltek erre, ha már a könyvben is annyit vannak említve azok a bizonyos szemek. Serena néha kicsit furcsának tűnik, de végül mindig megállapítom, hogy ők ketten a lehető legjobb választás voltak! A cím pedig eszméletlenül jól passzol az egész borítóhoz! Komolyan, az egyik kedvencem, mióta először megláttam a könyvet.

Történet
Ó, te jó ég! Ez... Ez egy hűha! Nem hittem, hogy ennyire tetszeni fog, de imádom! Huntert azonnal megkedveltem a sorozatban a nagy szája miatt, Serenát kevésbé. Az Originben felkeltette az érdeklődésemet, hiszen ember, egy arum mellett pedig furcsa volt elképzelni. Az Ellenállásban viszont úgy tűnt, mintha csak a szája járna és nem lenne semmire képes. Tudom, aljas gondolat, de ez van. Úgyhogy főleg Hunter miatt álltam neki ennek a történetnek és kíváncsi voltam, hogyan jöttek össze. Hát nem okoztak csalódást! Sem a szereplők, sem Jennifer! A fülszövegből is kiderül, hogyan keveredik bele ebbe a világba Serena. A legjobb barátnője, Mel, sajnos rossz pasival kavart, rosszkor volt rossz helyen, így hamar áldozattá vált, majdnem magával rántva Serenát is. Azonban a Védelmi Minisztériumnak nem tetszik, hogy a luxenek csak úgy döntenek az emberek sorsa felől, így Hunterre bízzák a lányt. Mit lány, hát huszonhárom éves nő! Már a találkozásukkor úgy éreztem, hogy mind a ketten hasonlítanak Katyre és Daemonre, mind a négyen hihetetlenül nagyszájúak. Azt azért tegyük hozzá, hogy Serena egy-két esetben hasonlított Katre, néha voltak hasonló mondataik, illetve csak úgy, mint Tesshez, imádja a muffint. Tudom, nem kéne ezeknek nagy dolognak lenniük, de tekintve, hogy ugyanaz az író, most valahogy ráállt az agyam olvasás közben. A könyv nagy részében Hunter lakásán vagyunk, és váltott szemszögű, ami nekem nagyon bejött. Nem csak azért, mert Hunter arum és kíváncsi voltam a gondolataira, hanem mert egyes szituációk után tudni akartam, mire gondol az a  pasi! Kicsit féltem tőle, hogy esetleg nem lesz elég kemény Hunter karaktere. Tudom, hülyeség, hiszen Jennifer eszméletlenül jó író, de Daemon, Dawson, Cam, Jase és Chase közül egyikük sem volt ennyire rossz. Szó se róla, Hunter is rengeteget változik és nem csak a kegyetlen oldalát ismerjük meg, ami szintén tetszett, de mégis egy arum. Tőle az egész könyvön keresztül azt várja az ember, hogy kemény csávó lesz. Hiszen az arumok a rosszak, nem? Nem. Szerencsére hiába féltem, Hunter baromi jó szereplő, SPOILER. és nem is gondoltam arra, hogy arum, tehát egy emberből is táplálkozhatna. Mégis, amikor evett Serenából, hirtelen letaglózott a felismerés, hogy basszus, igen, ez kellett! Többször is! Mert így hiteles az, hogy ő az, ami és a hiánya még ha későn is, de érzékelhető lett volna! SPOILER VÉGE. És a kettejük közti szikra. Hűha, skacok. Olvastam már erotikus könyveket, nem tudom, ki mit gondol rólam ezek vagy a későbbi értékeléseim alapján rólam, amikben jócskán lesz erotika. De nem fogok hazudni, bejönnek az ilyen könyvek is. És ebben aztán nem volt hiány! Szeretem az olyan könyveket, amikben nem csak végig szexelnek, mint például egy Szürke ötven árnyalata típusú könyvben, hanem azért van mellette cselekmény. Akár csak erotikusnak szánt könyvről van szó, akár nem, szerintem kell a tartalom! És itt annyira jól keveredett a kettő! Hunter egy vad pasi, ezért a finomkodás nem állt volna jól neki, szerintem ez így volt tökéletes! Tetszett, hogy Sin és Lore felbukkant a történetben és a húgukról is megtudtunk információkat. Az Ellenállásban már mindkét testvérhez volt szerencsénk és Kat tudatlansága áldás volt számunkra, hiszen így mi is megtudtuk, hogy míg a luxenek két fiú, egy lány, addig az arumok három fiú, egy lány csomagban érkeznek. Úgyhogy érdekes volt Sint jobban megismerni, Lore-t kicsit hétköznapibbnak látni, és a húgukról is hallhattunk. Nem szeretnék erről többet beszélni, mert Hunter családjának történetét szerintem jobb, ha magától Huntertől tudja meg az ember. SPOILER. Viszont ami igazán tetszett ezzel kapcsolatban, hogy Hunter a húga miatt változott. Jesszusom, miért nem árulták el a nevét? Már kezd idegesítő lenni, hogy húga, húga, húga, húga! Hogy megvolt az oka, miért vélekedik úgy a dolgokról ahogy, és miért segít az Ellenállásban. Mert bár Kat úgy gondolja, Serena vette rá a férfit, szerintem a múlt is közrejátszott a döntésében. SPOILER VÉGE. A cselekményt tekintve viszonylag kevés jut arra, hogy Melt igazán meg lehessen bosszulni. Mert addig még jó pár dolog történik, még inkább összekovácsolódtak a szereplők. Bár nagyon megkedveltem Serenát, ő a maga emberi módján erős csak, és esélye sincs méltó módon bosszút állni úgy, mint ahogy az Katynek megadódik. Ebből a szempontból Serena kissé gyengének titulálható, de nem tudom... Én kedvelem ezt a nőt! Még spoileresen se nagyon akarom lelőni a végét, és a fontosabb infókat, úgyhogy inkább csak azt javaslom, olvassátok! Nekem többet nyújtott, mint amire számítottam és mindenképp ajánlom!
Ééés igen, tudom, valószínűleg én vagyok az egyetlen, aki azt állítja, ez a sorozat 3.75. része. De én tényleg úgy gondolom, hogy ez a megfelelő hely neki. Az Opál vége és az Origin eleje körül játszódhat párhuzamosan, és mivel Luxen 3.5 van, azért szeretlek, Feledés 3!, ezért marad a 3.75. Szóval ja. Bocsánat, ha ez valakinél bekavar! :D

Idézetek
" – Azokkal az ügynökökkel dolgozik együtt, akikkel hétfő éjszaka beszéltem?
 – Ha az egyikük úgy nézett ki, mint akinek szorulása van, akkor igen, Zombro és Richards ügynökökkel dolgozom."

" – Kijössz végre? – Hunter mély hangja szakította félbe a gondolataimat. – Kihűl a kávéd. És a kaja is.
Felgyorsult a szívverésem. Hunter az én erkélyemen van, ami azt jelentette, hogy keresztülment szobámon, amíg aludtam. Jó, valójában nem az én erkélyem és szobám, de amíg aludtam, ő itt tartózkodott. Mi van, ha alvás közben kifolyt a nyálam, vagy valami?"

" – Hová, hová? – kérdezte, és a karját a derekam köré fonta. – Nem, nem hozzád beszélek, Dex. Leszarom, merre járkálsz."

Remélem, tetszett a bejegyzés,
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése