2018. július 21., szombat

Ha szól a csengő... #3

Sziasztok! 
Azért több, mint egy hét után csak eljutottunk eddig.

Előszó
Ennyit arról, hogy én majd időben hozok egy bejegyzést. Mentségemre szóljon, eleinte tényleg nehezen kúsztam, másztam fel az emeletre, tekintve, hogy a nappali festése miatt - ami nálunk lényegében a központ -, le voltak fedve az ajtók és a lépcső. Aztán meg nem is voltam itthon, meg a kreativitásom sem nagyon fejlődött, úgyhogy csak hümmögtem a könyv fölött.

A könyv
Gab és Zsazsi már vagy ezer éve kérték, hogy olvassak el egy-egy általuk választott könyvet. Odáig el is jutottam, hogy szépen megígértem nekik, aztán a beszerzés már kevésbé ment. Úgyhogy ezer hála a Lírának, amiért most esélyem volt beszerezni az egyik könyvet! A fülszöveg alapján egy eléggé érdekes és szokatlan történetre számítok, már nagyon érdekel, hogy milyen lesz. Egy kicsit a Zootropolisra emlékeztet, de lehet, ez csak azért van, mert mostanában néztem újra a mesét... Mindenesetre a Sebző vágyak és A bíbor lakosztály után nekiállni a könyvnek, aztán kiderül, megéri-e elolvasni. :D

További szép napot!
Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Úristen! *-* Szerintem nagyon fog neked tetszeni, bár nem tudom, hogy állsz a brutalitáshoz... :P
    Alig várom az értékelést! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még befejezem a mostani könyvet, utána jön A bíbor lakosztály, aztán erre is rávetem magam! ;)
      Igyekszem, igyekszem! :D

      Törlés