2018. július 14., szombat

Ki vagyok én? kvíz

Sziasztok! 
Sajnos jelenleg háborús övezet a nappali, úgyhogy csak este merészkedek fel a szobámba. Így el vagyok zárva az új könyvemtől, de amint lesz képem róla, már teszem is ki a Ha szól a csengő... bejegyzést. Addig is itt van egy könnyű és gyors játék. :D

Előszó
Sokat töprengtem, vajon milyen kvízt hozzak nektek, és végül arra jutottam, hogy ha már annyi könyvről beszéltem, és annyiról kellene még, miért ne legyen megint ez a téma? Pontosabban a történetek írói. Most nem fogom semmilyen könyvhöz kötni az embereket, egyszerűen csak meg kell tippelni, vajon kiről lehet szó.


Remélem, tetszett a játék!
Peetagey Smile

2 megjegyzés:

  1. Csak az utolsót sikerült elrontanom... :D
    Király kvíz volt, nagyon várom a további bejegyzéseket! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kilenc jó, ügyes vagy! :D
      Örülök, hogy tetszett és igyekszem. :3

      Törlés