2018. augusztus 31., péntek

Sorozat #10 - Blindspot [1-3. évad]

Sziasztok! 
Ha pár péntek, és lassan itt van a suli, arra gondoltam, jöhetne egy sorozat.

Előszó
Én most komolyan szóhoz sem jutok. Éppen most végeztem az utolsó résszel és szerintem egyetlen egy rész sem volt, ami ilyen durván ért volna véget. Ez most sokkolt, úgyhogy kell egy kis idő, hogy felszálljon a köd...

Általános tudnivalók
"Egy meztelen nőt találnak a Times Square-en, akinek a teste tele van rejtélyes tetoválásokkal, azonban fogalma sincs róla, hogy ki ő és hogy került oda. Egyetlen fix nyom rajta egy FBI-ügynök neve, be is vonják őt a nyomozásba, majd rájönnek arra is, hogy minden egyes tetoválás egy-egy megoldandó bűntényre utal, melyek révén egyre közelebb kerülnek annak megfejtéséhez, hogy ki is ez a titokzatos nő."

Szereplők
     Jane Doe - Jaimie Alexander [Kedvenc]
     Kurt Weller - Sullivan Stapleton [Kedvenc]
     Tasha Zapata - Audrey Esparza [Kedvenc]
     Edgar Reed - Rob Brown [Kedvenc]
     Patterson - Ashley Johnson [Kedvenc]
     Rich Dotcom - Ennis Esmer [Kedvenc]
     Dr. Robert Borden - Ukweli Roach [Kedvenc]
     David Wagner - Joe Dinicol [Kedvenc]
     Allison Knight - Trieste Kelly Dunn
     Boston Arliss Crab - Josh Dean [Kedvenc]
     Megan Butani - Reshma Shetty
     Karen Sun - Li Jun Li
     Avery - Kristina Reyes
     Bethany Mayfair - Marianne Jean-Baptiste
     Sam Pellington - Dylan Baker
     Eleanor Hirst - Mary Stuart Masterson
     Nas Kamal - Archie Panjabi [Kedvenc]
     Jake Keaton - Chad Donella [Kedvenc]
     Tom Carter - Michael Gaston
     Matthew Weitz - Aaron Abrams
     Shepherd - Michelle Hurd
     Roman Briggs -  Luke Mitchell [Kedvenc]
     Markos - Johnny Whitworth
     Oscar - François Arnaud
     Hank Crawford - David Morse
     Blake Crawford - Tori Anderson
     Bill Weller - Jay O. Sanders
     Sarah Weller - Jordana Spiro [Kedvenc]
     Sawyer - Logan Schuyler Smith

Történet
Ritka kivételek egyikeként itt van ez a sorozat. Általában nem szeretem magyarul nézni őket, mert közben is tudok tanulni, most mégis jobban vonzott a szinkron. Ééés igen, húzom az időt! Most, hogy el kéne kezdenem jöttem csak rá, milyen nehéz is lesz. A harmadik évadra elég komoly változáson ment át a sorozat, rengeteg információ derült ki, az emberek pedig jöttek mentek. Ráadásul olyan vegyes érzéseim vannak. Az utolsó tíz perc padlóra küldött, és most próbálom összeszedni magam. Jelenleg ott tartok, hogy az egyik énem hevesen tiltakozik a folytatást illetően, egyszerűen neki sok volt és nem akar többet. A másiknak viszont iszonyatosan tetszett ez a hatalmas függővég és alig várja, hogy mit hoznak ki a negyedik évadból. De még nem igazán tudom, melyik érzés fog győzni, úgyhogy szerintem az lesz a legegyszerűbb, ha a szereplőkkel kezdek, utána pedig a nagyon alap véleményemet mondom el, aztán pedig spoilerbe jön a felháborodásom, meg a többi, mert hótziher, hogy most képtelen vagyok befogni. Meg röviden fogalmazni. Oké, kezdjük Jane-nel. A nőt a Times Square-en dobták ki és fogalma sincs arról, ki is ő. Őszintén, nekem ez az egész nagyon tetszett, és imádtam, ahogy kiderül, hogy milyen ember volt ő a múltban. Nagyon szerettem, hogy megkapjuk az okokat, hogy miért került ő oda, na meg jön egy csomó emlék is. Mégis ami igazán lenyűgözött, hogy egy teljesen új ember állt előttünk a legvégén. Az elején még egy ijedt nő volt, aki azt se tudta, teás vagy kávés típus. A végére viszont egy FBI-os, aki bármit megtenne a családjáért és az igazságért. Aztán ott van Kurt. Vele sokáig nem tudtam, hányadán állok. Hol kedveltem, hol nem, de a végére egész megbarátkoztam vele. Nem az a tipikus sorozatbeli álompasi, de én szerettem a hűsége miatt. Zapatát pedig egyszerűen imádtam, ezért is volt pocsék, hogy a harmadik évadban már CIA-s volt. Értem én, hogy az előző évadhoz képest két év is eltelt, de azért na! Nem volt kötelező mennie. Reed pedig... Nem is tudom. Voltak hullámvölgyek, de tényleg kedveltem azt a pasit! A harmadik évad elején ez egy kicsit visszább esett, úgy éreztem, hogy elég bunkó és rossz a munkájában, de hál' istennek belejött! Patterson viszont imádnivaló, őt mindig is szerettem! Oké, voltak időszakok, amikor a paranoia egy kicsit eluralkodott fölötte, viszont még így is egy szerethető karakter volt. Aztán ott van Rich, akit mindenki Suskának hívott, ezt annyira nem értettem. Mármint szerintem maradhatott volna az angol neve, de mindegy. Ő egy fantasztikus szereplő, vicces, okos és az elején nem is gondoltam, hogy a végére ennyire a csapat tagja lesz! Na jó, kit áltatok, az egyik legjobb karakter volt a sorozatban! Borden szintén egy szuper karakter, nagyon szerettem őt, bár azért voltak pillanatok, amikor megöltem volna. Sajnálom, hogy kikerült történetből, mert bár volt problémám vele, azért élveztem, hogy benne van. Uuu, Boston szintén egy ennivaló srác, őt is nagyon szerettem! Ő sokkal kevesebbet volt benne, de amikor felbukkant, az garantáltan jó rész volt! Az első vezető Mayfair, akit bár szerettem, nem esett nehezemre elengedni. Jó volt, amíg tartott, de lássuk be, mindig kell a vérfrissítés. Mondjuk a távozása nem volt a legszebb, azt sajnáltam, de valamilyen szinten így volt ez jó. Sammel nem voltam annyira megelégedve, de az utolsó epizódban valahogy közelebb került hozzám és végül már tőle is rossz volt búcsút venni. Akiért viszont a legjobban fájt a szívem, az Nas. Amikor megjelent, bármit megtettem volna, hogy eltűnjön, de a francba is! Ő is azon kevesek közé tartozott, akiket igazán megszerethetett az ember. Az ő eltűnése pocsék volt, és nagyon örültem, hogy később még fel-felbukkant. Hirstöt az elején kedveltem, de a végére már a pokolba kívántam, úgyhogy őt cseppet sem sirattam meg. Viszont még egy embert muszáj kiemelnem. Romant egyszerűen imádtam! Azt utáltam, hogy olyan volt az élete, amilyen, mert komolyan egy hullámvasút ahhoz képest semmi. Mégis az egész srác, a jóval-rosszal együtt szerethető volt, nem tudom, milyen lesz a negyedik évad nélküle. Olyan természetes volt, hogy felbukkant, de annyira nem fair, hogy most mennie kell! Úgyhogy nagyon színes a társaság, de azért mindenkinek van valami szennyese, amit nem kéne kiteregetni. Éppen ez tetszett, hogy bár vannak a jók és a rosszak, azért mindenki egy kicsit is-is. Magáról a történetről nem is tudom, hogy mit mondjak. A három évad alatt annyi minden történt, mégis a sok esemény egy dolog köré épül. Nagyon tetszett, hogy nem egy nagy ellenség van, aki időnként felbukkan, hogy a többi esetet feldobja, hanem minden egyes rész a gonoszhoz köthető. Ráadásul egy idő után eljut az ember arra a pontra, hogy nem tudja, most akkor kiben bízhat meg, és kiben nem. A szereplők emiatt jöttek, mentek, mégis a nagy kedvencek megmaradtak. Szerintem elég izgalmas volt a sorozat, és a tetkók miatt egyedinek is tűnik. Az utolsó részre minden kezd lecsillapodni, azt hinné az ember, hogy na, most akkor jöhet egy új kezdet! Ahha, hát az jött is, csak éppen nem erre számítottam. Eléggé frusztrálnak a történtek, és jelenleg ott tartok, hogy az első rész dönt el mindent. Ha azzal nem leszek megelégedve, akkor nem nézem tovább, ha viszont jó, akkor újra visszatér az imádom-érzés. Szóval szurkolok a készítőknek! Tudom, úgy volt, hogy spoileresen beszélek a történetről, de így pár nap pihenő után meggondoltam magam. Az a helyzet, hogy elég összetett az egész, és nem akarok még kis morzsákat sem szórni. Sorban kell haladni ahhoz, hogy igazán üssenek az események, és nem akarom, hogy valaki úgy nézze végig, hogy jaj, tényleg, ő volt a kém, ő meg az áruló és a többi. És igen, mindegyikből, mindenhol, rengeteg van. Úgyhogy befogtam a számat, ha valakinek megtetszik, úgyis végignézi a sorozatot!
Részek
  1. évad
    • 1. rész: Jane Doe
    • 2. rész: A pilóta
    • 3. rész: A látogató
    • 4. rész: Járvány
    • 5. rész: Túszdráma
    • 6. rész: A hacker
    • 7. rész: Váratlan fordulat
    • 8. rész:  A múlt szellemei
    • 9. rész: Védett tanúk
    • 10. rész: Alvó ügynökök
    • 11. rész: A 921-es járat
    • 12. rész:  Az ámokfutó
    • 13. rész:A kettős ügynök
    • 14. rész: A tégla
    • 15. rész: Az égő rózsa
    • 16. rész: Vegyi fegyverek
    • 17. rész: Rejtvény a túlvilágról
    • 18. rész: Akasztják a hóhért
    • 19. rész: Káosz a kampuszon
    • 20. rész: A néma szemtanú
    • 21. rész: Sarokba szorítva
    • 22. rész: Lehull a lepel
    • 23. rész: Az utolsó vallomás
  2. évad
    • 1. rész: Fogságból fogságba
    • 2. rész: Oszlopok
    • 3. rész: Hűségpróba
    • 4. rész:  Harag
    • 5. rész: A merénylet
    • 6. rész: A hírszerző
    • 7. rész: A rejtélyes üldöző
    • 8. rész:  Fedett akció
    • 9. rész: Mindent egy lapra
    • 10. rész: A tégla
    • 11. rész: A bombagyáros
    • 12. rész: A motoros banda
    • 13. rész: A múlt titkai
    • 14. rész: Titkos társaság
    • 15. rész: Az üzenet
    • 16. rész: A forrás
    • 17. rész: Kísért a múlt
    • 18. rész: Régi rivális
    • 19. rész: Kincskeresés felsőfokon
    • 20. rész: A kulcsfigura
    • 21. rész: Sebhelyek
    • 22. rész: Viharos vég
  3. évad
    • 1. rész: Vissza a darálóba
    • 2. rész: Rés a pajzson
    • 3. rész: A 3 vakegér
    • 4. rész: A múlt kísértete
    • 5. rész: A trónörökös
    • 6. rész: Imádnivaló gyanúsított
    • 7. rész: Van Gogh
    • 8. rész: Közös ellenség
    • 9. rész: Feszültség
    • 10. rész: Riválisok
    • 11. rész: Virtuális támadás
    • 12. rész: Két legenda
    • 13. rész: A vírus
    • 14. rész: Déja vu
    • 15. rész: A legjobb opció
    • 16. rész: Szellem a múltból
    • 17. rész: Az utolsó pillanat
    • 18. rész: Lármás éjszaka
    • 19. rész: Összeesküvés-elmélet
    • 20. rész: Engedd el!
    • 21. rész: Elszakadás
    • 22. rész: Vissza a kezdetekhez

Mindenképp ajánlom,
Peetagey Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése